Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

ΛΟΓΟΤΥΠΑ ΤΗΣ GOOGLE ME ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !


Doodle 4 Google: «Η Ελλάδα μου».

Καλώς ήρθατε στο Doodle 4 Google, ένα διαγωνισμό της Google που καλεί όλους τους μαθητές ελληνικών σχολείων να χρησιμοποιήσουν τη δημιουργικότητά τους και να επανασχεδιάσουν το λογότυπό της.


Κάντε κλικ στο "Διαβάστε Περισσότερα" να δείτε κάποια από τα doodles.


Παράδεισος η Ελλάδα

Παράδεισος η Ελλάδα
Το μπλε είναι το χρώμα που κυριαρχεί στον ουρανό και την θάλασσα της Ελλάδας. Το κίτρινο μου θυμίζει τον καλοκαιρινό ήλιο και την αμμουδιά. Επίσης, τα σημαντικά πολιτιστικά στοιχεία όπως ο Παρθενώνας και η καριάτιδα δεν θα μπορούσαν να λείπουν. Τέλος το εκλεκτό ελληνικό ψάρι συνδυάζεται απόλυτα με το καλό κρασί και φυσικά δεν είναι απών ο φραπές που όλοι λατρεύουν.

Αρμενίζοντας σε δύσκολους καιρούς


Αρμενίζοντας σε δύσκολους καιρούς
Για μένα Ελλάδα είναι η θάλασσα, τα καϊκάκια στα νησιά του Αιγαίου, οι παραδοσιακές ταβέρνες και τα λαχταριστά εδέσματα τους. Για μένα Ελλάδα είναι οι απέραντες αμμουδιές και ο καυτός ήλιος τα καλοκαίρια. Για μένα Ελλάδα είναι οι ναύτες με τις άσπρες και γαλάζιες τους στολές. Ελλάδα για μένα είναι το λιμάνι μου, το σουβλάκι μου και μια βόλτα στην παραλία!

Ελλάδα, μια μικρή απόλαυση


Ελλάδα, μια μικρή απόλαυση
Ελλάδα! Μια τόσο μικρή χώρα, μα γνωστή σε όλους τους ανθρώπους του κόσμου. Τα πρώτα πράγματα που έρχονται στο νου για αυτή είναι χρυσές αμμουδιές, πεντακάθαρα γαλανά νερά, καλοπέραση και καλό φαγητό. Σημαντικότερα, ένας πανάρχαιος πολιτισμός που έχει συμβάλλει στο ποιοι είμαστε όλοι σήμερα, και αξίζει να γνωριστεί από όλους καλύτερα!

Ελλάδα, η μητέρα κάθε πολιτισμού


Ελλάδα, η μητέρα κάθε πολιτισμού
Οι επιστήμες, η πολιτική, η φιλοσοφία, οι τέχνες, το θέατρο και η αρχιτεκτονική ξεκίνησαν ως όραμα και υλοποιήθηκαν στην αρχαία Ελλάδα. Μεγάλες και πασίγνωστες μορφές στους παραπάνω τομείς είναι π.χ. ο Μ. Αλέξανδρος, ο Αριστοτέλης, ο Περικλής, τους οποίους έχω ζωγραφίσει. Το σχέδιο μου είναι εμπνευσμένο από τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό που με τις αξίες και τις ιδέες του φώτισε την ανθρωπότητα και έθεσε τα θεμέλια του Δυτικού πολιτισμού.

Λατρεμένη μου πατρίδα


Λατρεμένη μου πατρίδα
Επέλεξα ως θεματικό κέντρο την Αρχαία Ελλάδα που με τον χαρακτήρα της αποπνέει λιτότητα μα συνάμα ομορφιά, χάρη και δέος. Το G το σχεδίασα με έναν κίανο, κοντινότερο στον Ιωνικό ρυθμό και ο οποίος συνεχίζεται σαν κτίριο που σβήνει στη μέση για να είναι πιο διακριτικό το γράμμα. Ενώ για μεγαλύτερη διακριτικότητα σχεδίασα κάποια ακόμα θεμέλια. Για το O χρησιμοποίησα ένα μέρος κίονα σε κάτοψη, καθώς και ένα στεφάνι από ελιά, το οποίο είχε προσφερθεί ως δώρο στους θνητούς από την θεά Αθηνά και αποτελεί έπαθλο τιμής των Ολυμπιακών Αγώνων. Για το g το μικρό σχεδίασα μια ασπίδα και ένα δόρυ για να δείξω τις μάχες που έχουν δοθεί από το παρελθόν μέχρι και σήμερα για την πατρίδα μας. Το l το συμβόλισα με το άγαλμα της Νίκης της Σαμοθράκης ένα δημιούργημα που αποπνέει δέος, ιερότητα και δόξα στον ελληνικό λαό. Τέλος η τρίαινα για το e, για να δείξω την θάλασσα που δεν αποτελεί απλώς εθνικό στοιχείο του πολιτισμού μας αλλά και ατέρμονη αγάπη μου. Χρώματα επέλεξα να μην βάλω γιατί παραμένει απλό και έβαλα σε ελάχιστα πράγματα συμβολικά.

Η Ελλάδα μου


Η Ελλάδα μου
Ο ουρανός καθαρός, ο ήλιος να ζεσταίνει τη θάλασσα με ένα ωραίο ηλιοβασίλεμα να πέφτει πάνω στο θαλασσινό νερό, έχει μικρά κομμάτια, το πέτρινο google είναι μισό στη θάλασσα και το άλλο στην αμμουδιά με έναν όμορφο αστερία που τονίζει το καλοκαίρι και μια σημαία της Ελλάδας ζωγραφισμένη σε ένα βότσαλο. Τα κοχύλια πάνω στην αμμουδιά σαν ένα όμορφο παραμύθι.

Αποχρώσεις Ελλάδας


Αποχρώσεις Ελλάδας
Ελλάδα, το βασίλειο του ήλιου, η απέραντη αυτοκρατορία του γαλάζιου. Πίσω από κάθε μνημείο κρύβεται πολιτισμός. Μια περιπλάνηση στα αρώματα που αποπνέει η Μεσόγειος. Οι γεύσεις που χρόνια πριν έταξαν η θεά της σοφίας και ο προστάτης των αγρών. Μια φλόγα που καίει αιώνια και από μέσα της αναδύει η τέχνη.

Λιομάζωμα


Λιομάζωμα
Η ελιά καλλιεργείται στην Ελλάδα πάνω από 400 χρόνια και είναι η πρώτη χώρα στον κόσμο σε παραγωγή εξαιρετικού ελαιόλαδου. Η ελιά, έθρεψε, φώτισε, στεφάνωσε ολυμπιονίκες και είναι ζωντανό μέρος της βαριάς πολιτιστικής κληρονομιάς μας. Το 'λιομάζωμα' από όλη την οικογένεια είμαι μια χαρακτηριστική εικόνα για την Ελλάδα.

Η Ελλάδα μου


Η Ελλάδα μου
Για μένα ''η Ελλάδα μου'' σημαίνει πολλά: είναι η ιστορία της που χάνεται στα βάθη των χιλιετιών, ο λαμπερός της ήλιος, το απέραντο μοναδικό γαλάζιο της θάλασσας, τα υπέροχα νησιά και η ελιά, θεϊκό δώρο, σύμβολο ειρήνης που στεφανώνει το ελληνικό τοπίο. 

Η Ελλάδα μου, ήλιος και Θάλασσα


Η Ελλάδα μου, ήλιος και Θάλασσα
Ζωγράφισα το doodle με ένα μεγάλο ήλιο, τη θάλασσα και την ελληνική σημαία γιατί για εμένα αυτά είναι η Ελλάδα.

Τελικός προορισμός: το όνειρο


Τελικός προορισμός: το όνειρο
Είναι ένα καΐκι που πλέει στις ελληνικές θάλασσες με το ΔΕΛΦΙΝΙ για ''G'', η ΜΠΑΛΑ για το 1ο ''Ο'', το ΣΩΣΙΒΙΟ για το 2ο ''Ο'', το ΣΧΟΙΝΙ για το ''L'' και το ''Ε'' είναι ένα ΕΥΡΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΘΥΜΩΜΕΝΟ!!! Το σκίτσο συμβολίζει την Ελλάδα που δεν θα σταματήσει να ταξιδεύει ποτέ.

Γεύση Ελλάδας


Γεύση Ελλάδας
Η Ελλάδα μου, εκτός από την ιστορία της, τον πολιτισμό της και την φυσική ομορφιά της είναι και η κουζίνα της. Η παραδοσιακή ελληνική διατροφή είναι λιτή, νόστιμη και υγιεινή και αυτήν θέλω να δείξω μέσα από το σχέδιο μου, ιδιαίτερα σήμερα που έχουμε απομακρυνθεί από τη μεσογειακή διατροφή.

Η Ελλάδα μέσα στους αιώνες


Η Ελλάδα μέσα στους αιώνες
Το πρώτο 'G' είναι εμπνευσμένο από τον Μινωικό πολιτισμό. Ύστερα τα δυο 'O' είναι 'κρυμμένα' μέσα στα μάτια της κουκουβάγιας. Το δεύτερο 'g' σχηματίζεται από μια γοργόνα, η οποία βασίζεται στο μύθο που είναι η αδερφή του Μέγα Αλέξανδρου. Το 'l' είναι η Καρυάτιδα από το Ερέχθειο της Ακρόπολης και το τέλος το 'e' κάθεται σαν κλέφτης του 1821.
  • Αλήθεια
  • Η Ελλάδα μου
  • Ελληνική Ιστορία
  • ΕΛΛΑΣ
  • Λατρεμένη μου πατρίδα
  • Αποχρώσεις Ελλάδας
  • Λιομάζωμα
  • Παράδεισος η Ελλάδα
  • Η Ελλάδα μου
  • Σύμβοκα και μύθοι λαών
  • Ελλάδα, η μητέρα κάθε πολιτισμού
  • Αρμενίζοντας σε δύσκολους καιρούς
  • Η Google στο χέρι ενός νικητή
  • Ελλάδα, μια μικρή απόλαυση
  • Ελλάδα: Τόπος Δημιουργίκος της πολυμορφίας και των αντιθέσεων


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Rain Cloud